Subject: FW: FW: Projekt METSA-RÄNNAKU KINNISTU MAHASÕIT 11242 KASEMETSA TEELT
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 10:32:07 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Toomas Toimetaja | OÜ TOTOM <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 30, 2024 10:30 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Raimo Sirp <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Projekt METSA-RÄNNAKU KINNISTU MAHASÕIT 11242 KASEMETSA 
TEELT

Tere!
Parandused sisse viidud.
Truup terves pikkuses märgitud rekonstrueeritavaks ja muudetud kalle 
ühtlaseks.
Lisatud haljasala kruuskatte asemele.
Täiendatud märkustega bussipeatuse märki.
Täiendatud tingmärke.

Peale Transpordiametiga kooskõlastamist laen projekti vallavalitsuse 
ehitusloa jaoks ülesse EHR-i (kergliiklustee osas).  Ilmselt siis nad peavad 
hakkama tegutsema ja mõtlema bussipeatusele parem asukoht.

Toomas Toimetaja
OÜ TOTOM
5231792

Kuupäeval esmaspäev, 29. aprill 2024 at 13:46, kirjutas Merike Joonsaar < 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>:

Tere.

Tänan projekti eest.

1.	Tingmärke tuleb täiendada, näiteks projekteeritud märgiposti tingmärk on 
puudu. Likvideeritavad märgid tähistada likvideeritavana.
2.	Sellele alale ilmselt ei jää  kruuskate (vt küsimärk). Näha ette 
haljasala taastamine.

3.	Oleva truubi pikikalle on 0,2%, pikenduse pikikalle 2%.  Kuna mahasõit 
kaevatakse uue truubi paigaldamiseks poolenisti lahti, siis on otstarbekas 
üles kaevata ka olemasolev truup ja paigaldada see koos uue truubiga 
ühesuguse kalde alla.
4.	Kuna Transpordiamet on tuvastanud, et uute koolibussipeatuste rajamisel 
on eiratud TRAM nõudeid (sh on rajamata ootealad), ei saa bussipeatuse 
lahendusega nõustuda. Palun „Kuresoo“ peatust tähistav märk mahasõidu 
projektist eemaldada.

Märgime, et bussipeatuse asukoht vajab (eraldi projektiga?) täpsustamist, st 
peatus koos ootealaga tuleb kavandada selleks sobivasse asukohta, kus lastel 
on turvaline bussi oodata.

(Informeerime, et TRAM nõuetele vastavad bussipeatused tuleb rajada 
hiljemalt 15.08.2024).

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Toomas Toimetaja | OÜ TOTOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 25, 2024 8:08 AM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Raimo Sirp <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Projekt METSA-RÄNNAKU KINNISTU MAHASÕIT 11242 KASEMETSA TEELT

Tere!
Esitame riigiteelt mahasõidu projekti kooskõlastamiseks ja huvitatud isikuga 
lepingu sõlmimiseks.

Toomas Toimetaja
OÜ TOTOM
5231792